Sider

mandag den 6. december 2010

En dejlig travl weekend!


Lørdag: Afsted kl 10 for at se teater med Louise, som Bjørn elsker højt - derefter hjem og lave juledekorationer, julepynt og lave hjemmelavede æbleskiver med rigtige æbler (efter vejledningen fra Sebastians jul, mums!). 


Søndag: Afsted kl 9:30 til fest på firmaet, julemand, lave julepynt, danse om juletræ, gaver til ungerne - direkte derfra videre til Valby til søde Anita der havde indkøbt en bobslæde til Bjørn, derefter direkte på kælkebakken, købe juletræ, hjem lave aftensmad, putte barn :)

 

Mandag: Afsted kl 8, kælke ned til BH (det tog en time ), med BH på udflugt til Bondegården hvor vi så en rigtig gris, ko, hest, får, hund, kat, legede på en gammel traktor (altså der var også en rigtig, ikke kun en lege-en som på billedet , sang og dansede og hjemmebagt brød og friskpresset æblemost. Direkte derfra videre til kælkebakken, da det blev mørkt, hjem, foder (ringede altså efter en pizza ), lege, putte.

Glæder mig til at skulle på arbejde og slappe af i morgen Arj, det har bare været en helt fantastisk dejlig weekend, og nu er jeg træt

Sidste billede: Bjørn spurgte hvordan man skriver mor, og se bare hvad han lavede til mig!

2 kommentarer:

  1. Damn en begivenhedsrig weekend. I har da rigtig fået noget fra hånden. Det ser smadder hyggeligt ud :-)

    Jeg har forøvrigt efterladt en kommentar inde på din salgsblog. Der var stor lykke, da kjolen endelig nåede frem :-)

    SvarSlet
  2. Ja rigtig dejlig weekend :) Og tak for kommentar - så fandt jeg ud af at jeg ikke har sat min salgsblog op til at sende mig en mail når folk efterlader kommentarer, det er rettet nu :)

    SvarSlet