Sider

torsdag den 23. december 2010

..Alle de små-projekter...

..Der hober sig op. Suk! Jeg har en kurv hvor jeg lægger de ting der skal sys - og det ER jo ikke de sjoveste der ender der ;) Men jeg har lige fået taget en ordentlig bid af det der ligger. Jeg fik lavet et tørklæde til min mor (faktisk bare at sy rullesøm på et stykke stof), fik syet en af mine cardigans om til Bjørn:

og taget en bid af en strikkjole jeg har købt. Den var gulvlang og lidt natkjoleagtig synes jeg, så nu er den blevet til lidt over knæet. Det er faktisk nr to af den kjole, den første lavede jeg helt kort til en sweater, og jeg har simpelthen været SÅ glad for den, så da den blev sat ned til 99 kr måtte jeg jo også have den som kjole  


Og så fik jeg også syet en hættetrøje mere, den ryger på salgsbloggen:

1 kommentar:

  1. Glædelig jul til dig også Liv! Kender godt det med de projekter man bare ikke gider, fordi det er sjovere at gå igang med noget nyt.
    Vi ses til næste år!

    SvarSlet