Sider

lørdag den 13. november 2010

Hættetrøje til Bjørnen


Det er vist tydeligt her på bloggen, at Bjørn er hos sin far   Jeg har god tid til at sy og hænge herinde. I dag har jeg fået syet endnu en hættetrøje efter Ottobres mønster. Tanken var at det skulle ligne et spøgelse der kigger op der midt på maven, men det er jeg ikke helt overbevist om ligner. Hm! På den næste må jeg prøve at lave en mund også, tror jeg. Stoffet indeni hætten var Bjørn helt tosset med da han så det:


Nå, men i dag har jeg med hjælp fra gode venner () fået hentet en stor boxmadras hos mine forældre, så nu skal jeg have bygget ny seng til Bjørn - eller dvs modificeret den eksisterende. Jeg skal have lavet sengehest af nogle planker jeg har, og mangler nogle.. Øh, vinkelbeslag? Eller.. Hmm.. en hulplade? Argh, ind i mellem kunne det være rart med en mand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar