Sider

torsdag den 11. november 2010

Flere slå-om-kjoler og lidt knurren

Nå, lidt har jeg fået lavet i dag, selvom jeg stadig snotter virkelig meget! Men det er umådelig kedeligt bare at sidde her, så symaskinen kom frem.

Jeg er jo den lykkelige mor til en meget metroseksuel lille dreng! Han har fx valgt lilla vinterstøvler i år, og han er på ingen måde bundet af de traditionelle kønsroller - endnu. For verden gør dælme hvad den kan for at ændre det! Til gymnastik (for børn fra 1-4 år), spurgte Bjørn en mor der stod med en flot, rød hullahopring om han måtte få den. Hvortil hun svarede "Neej, du skal da have en blå, du er jo en dreng!"

Jeg blev fandme lidt sur der!!! Og har tænkt over det siden, så i ren protest har jeg syet to kjoler som MINE døtre skulle gå i hvis jeg altså havde sådan nogle!!



2 kommentarer:

  1. De er top fine :) Og Karla ville få så meget streetkredit hos de store drenge bh ;)
    Kan være hun skal have sådan en til jul, fra sin storebror.
    Selvom moren er ret vild med frøerne :)

    Christina

    SvarSlet
  2. Tak tak :) Ja, frøerne er flot på en mere æstetisk måde end spiderman :heehee:

    SvarSlet