Sider

søndag den 21. november 2010

En giraf...


 ...Til den voksende Zoo herhjemme ;)

Vi er hjemkommet fra Lalandia i dag, som faktisk var ok. Bjørn råhyggede - i badelandet, i monky-tonky land og med sine fætre. Og det er jo for det meste sådan at når barnet er glad, så er moderen det også. Da vi kom hjem ville han sy et dyr, nu! Jeg synes jo faktisk at det er hyggeligt at han gider, så han fik lov at bestemme dyr og stof. Han hjalp med at tegne mønster af, sætte mønsteret på stoffet, klippe ud og zigzagge stoffet - så røg koncentrationen. Derefter satte han sig over og tog billeder:


4 kommentarer:

  1. Ja, Bjørn HAR besluttet at vi skal lave alle dyrene i bogen - phew! Han er bidt af en gal fotograf for tiden, så når han ikke støvsuger tager han billeder, og han finder funktioner i photobooth jeg ikke anede var der, hehe!

    SvarSlet
  2. Velkommen til hos mig, Liv..

    Det er en meget fin giraf du har der...
    Og tak for de rosende ord om min...

    Håber der er kommet flere i din zoo siden...

    Har du set mine ugler og hunde...

    Lige til en zoo..

    Lone

    SvarSlet
  3. Tak Lone :) Dine ugler er SÅ fine - men vi har lige en hel bog med dyr vi skal igennem først ;)

    SvarSlet