Sider

torsdag den 25. november 2010

Bjørn igen :)



Så er den lækre unge igen hos sin far! Han var fuldstændig vild, da han opdagede at det havde sneet i går morges, og fjumsede rundt hele morgenen. Da jeg endelig fik ham ud af døren, jublede han over alt vi så på vores vej ("Se mor! Der er sne på cyklen! Og se, mor, der er sne på bilen! Og se mor, der er sne på vejen! Og, og, og" Han er dælme sød! Vel ankommet til børnehaven, tog han en tur på vuggestuens legeplads:



Nå, jeg har i dag brugt tiden fornuftigt og fået strikket en del på mit halstørklæde. Det er simpelthen så ualmindelig kedeligt at strikke på, for det er bare ensfarvet sort. Derfor tager det hundrede år for mig, for jeg giiiiider ikke strikke på det. Men i dag kom Malene og Bo forbi, og jeg fik strikket en god bid mens vi fik snakket. Håber at få det færdig i løbet af weekenden - hvor det i øvrigt står på julefrokost med mine gamle studiekammerater, wuuhuuu! Glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar