Sider

lørdag den 2. oktober 2010

Omsyede bukser og trøjer


Min symaskine er gået i stykker Bjørn er hos sin far, så i går aftes klippede og klippede jeg, og i dag skulle der så sys, så stor panik da maskinen ikke virkede! Jeg havde ellers lade mig inspirere til at applikere et billede på en trøje til Bjørn, og klippet Mac ud og var ved at applikere den på et forstykke på en trøje til Bjørn, da det sagde Krrrash og symaskinen døde! Nå, har talt med symaskine doktoren der kan kigge på den mandag.

Så jeg har overlocket i stedet for; to bluser efter et rigtig godt Ottobre mønster. Det orangestribede er simpelthen sådan en lækker kvalitet, det er noget stof jeg har arvet

Bukserne er et par af mine aflagte jeg har syet om til Bjørn, er spændt på om de passer. Jeg har sat elastik bagi, da jeg klippede dem op trak jeg elastik igennem linningen bagpå og syede den fast.


2 kommentarer:

  1. Du er bare inspirerende!
    Håber tiden alene ikke er så slem denne gang :)

    SvarSlet
  2. Ihh tak :D

    Jeg har heldigvis mange hyggelige aftaler i denne weekend, og i morgen kommer han hjem igen <3

    SvarSlet