Sider

tirsdag den 12. oktober 2010


Jeg har SAMLET selv! Som i helt selv! Vi har jo ikke så meget plads, så har i lidt tid overvejet at købe denne seng, så min seng kunne stå ind under Bjørns. Så kom den på DBA lige ved siden af hvor jeg arbejder - til 500 inc sengeteltet! Det var lige 750 kr sparet, så jeg slog til. Og jeg er en utålmodig sjæl, så jeg samlede den efter at have hentet Bjørn i BH - han blev parkeret foran en film, efter at have hjulpet mig et kvarter

Det var ikke helt nemt at samle den alene, men med lidt banden gik det. Det eneste tidspunkt hvor jeg måtte have hjælp var da den skulle vendes - den samles så den ikke er høj, og så skal den vendes om, det kunne jeg alligevel ikke alene, så jeg bankede på hos naboen og fik hende til at hjælpe.

Nu skal jeg lige have hængt ting op på væggen igen, og planen er desuden at male sengen hvid på et tidspunkt, er ikke så meget til det der fyrretræslook, og så vil jeg tapetsere de felter der er blå med en rest tapet jeg har, det er det her.

Bjørn elsker den allerede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar