Sider

søndag den 24. oktober 2010

Så blev min aflagte sweater lige til en trøje til Bjørn :)



Jeg har haft besøg i dag, af et par slyngler der gerne ville lære at sy bukser. Det var super hyggeligt, og jeg fik syet lidt. En sweater til Bjørn ud af en af mine egne jeg ville smide ud, og to par Onion 20022 i babyfløjl - jeg kan ikke blive helt færdig med bukserne før jeg kan måle på Bjørn (i morgen, HURRA!).

Og så har jeg filtet hjemmesko, hvor man først strikker dem i enorm størrelse (det gule på billedet er min telefon), derefter vasker ved 40 grader så de filter - elsker dem højt, og har slidt flere par op. Jeg maler med latex nedenunder så de bliver skridsikre. MEN. Jeg strikkede den ene sidste vinter og gik totalt i stå - og har så strikket den anden nu. Og den nye er større end den gamle Det udlignede sig lidt da de blev filtede, og jeg har tænkt mig at bruge dem alligevel

3 kommentarer:

  1. Ih, du er flittig. Sikke du sprøjter det ud. De sko må altså også på min liste. De er bare for fede. Måske lige noget at begynde på til næste strikkeklub!
    Og det ser fantastisk godt ud, med fløjlsbukserne i blå og grøn.

    SvarSlet
  2. Det er ret effektivt med sådan en sydag, man får noget fra hånden! Og futterne er SÅ nemme at strikke, skal gerne medbringe vejledning onsdag :)

    SvarSlet
  3. ejjjj kunne du ikke lokkes til at lægge en vejledning på de der futter ud... bare sådan en ca. en ?

    Knuzzz

    Embla

    SvarSlet