Sider

fredag den 17. september 2010


Jeg har jo en Hemnes sofa/seng fra Ikea. Som jeg hader dybt og inderligt - det er det mest vakkelvorne lort ever! Men nu har god ven repareret den for mig, så indtil den går i stykker igen beholder jeg den. Det gode er at der kan være sindsygt meget i skufferne! Og på 60 m2 er det godt med al den opbevaringsplads man kan få!

Nå, men bortset fra at jeg hader den fordi den er i ringe kvalitet, så har jeg også hadet den fordi den var sort og dominerede hele stuen. Den hvide udgave man kan få i Ikea, synes jeg blev lige i overkanten sommerhus-romantisk. Så i dag har jeg endelig fået taget mig sammen til at male den lys gul, og nu er jeg blevet helt glad for den.

Jeg ved ikke om man rigtig kan se det på billedet af den efter den er malet, men der er 4 bolte på forsiden der holder sammen på den. De er forsænkede, så skal spartle og lige give dem en klat gul maling - men det bliver en anden dag

8 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fedt ud! Super idé at male den gul og give lidt farve til stuen. Man kan godt blive lidt træt af at se på sort/hvide stuer evt. krydret med lidt beige, så det er dejligt når nogen har modet til lidt mere.

    SvarSlet
  2. Tak - synes også at det har lysnet helt vildt :)

    SvarSlet
  3. Jibeee, du gjorde det. Ser rigtig fedt ud!

    SvarSlet
  4. Jep, blev total grebet af effektivitets trang i går! Og satser på at få malet cyklen i morgen!

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  8. Haha, så må du jo male i en anden farve selv :D

    SvarSlet