Sider

lørdag den 28. august 2010



Så fik jeg endelig lavet lidt igen: Et etui til en Nintendo DS (efter denne tutorial). Det tog vel en times tid alt i alt, et meget let projekt.

Marianne (eller vel egentlig Anton) forærer Bjørn en Gameboy i morgen Helt gratis Anton har nemlig fået en Nintendo DS, og bruger ikke mere sin Gameboy, derfor har jeg som tak syet denne her til ham. Jeg var super meget i tvivl om stof - hvilket stof er sejt når man er 7 år Håber at det her er ok - i virkeligheden er jeg slet ikke sikker på at en 7-årig synes det er en fed gave?? Hm, nå, det finder jeg ud af i morgen

Jeg har lavet lommer til spil på begge inderstykker, og en elastik rundt om i stedet for trykknap, ellers har jeg bare fulgt vejledningen. Jeg har ikke selv en Nintendo som jeg kan afprøve den på, så jeg håber dælme at den passer Den bliver pænere med fyld, når elastikken sidder stramt henover.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar