Sider

fredag den 23. juli 2010


Det er virkelig sløvt med den syning for øjeblikket, beklager! Jeg formoder at der kommer gang i det igen til efteråret. Et par bukser er det dog blevet til (eller øh, faktisk et par par.. Altså to par). Tynde, bløde, dejlige knickers i chambray - her hvor det var 30 grader var jeg noget udfordret med hensyn til hvad jeg skulle tage på på job. Løsningen blev sådan nogle her. Det andet par er uden de orange kanter, der er kanterne lavet i samme stof som resten af bukserne - de er også superfine. Beklager den dårlige kvalitet, bør vist bruge lidt tid på at lære kameraet ordentligt at kende - det bliver ikke nu :)

2 kommentarer:

  1. hej.
    jeg har ingen blog(endnu kommer måske engang), men har kigget på din og sikke mange fine tilg du har lavet. jeg syer også, men ville høre hvor du køber stof , syndes ikke jeg rigtig kan finde noget fedt drenge stof der hvor jeg kigger.
    min mail adresse er reinholdt@mail.dk.
    mange sommer hilsner karina

    SvarSlet
  2. Hej Karina - tak for ros :) Jeg køber det meste i stof2000 og stof og stil i Roskilde, og når jeg synes jeg har råd køber jeg hos Malika og Rosa. Dyrt men dejligt!

    SvarSlet