Sider

søndag den 4. juli 2010


Det er virkelig sløjt med syprojekterne for øjeblikket, som det nok kan fornemmes på bloggen her ;)  Jeg har dog forsøgt mig med endnu en Ulla-kjole i det mest fantastiske silkestof. Det er simpelthen så smukt, på den ene side dybtrød med blålig glans når lyset lige fanger det, og på den anden changerer det i blåt og rødt - smukt! Jeg syede kjolen med den røde side ud, men selvom jeg brugte nål 70 blev det virkelig ikke pænt - grrrr! Så nu har kjolen endt sine dage som halv-sol nederdel, og jeg går aldrig nogensinde i nederdel :D

4 kommentarer:

  1. Ja - det er noget levende noget at sy i; du skulle nok have brugt microtex-nåle. Men rigtig smukt stof - og nu har du jo så en undskyldning for at gå med nederdel ;-)

    SvarSlet
  2. Liv med de stænger du har, vil du se brandgodt ud i nederdel. Bare se at få den på ;-)

    SvarSlet
  3. Tak for nåletip, det må prøves - for stoffet er så smukt, og jeg har før haft samme problem når jeg har syet i de helt lette stoffer.

    Hmm, Malene, det kan være at det skal prøves (og tak for kompliment, den er lige lagt i rygsækken ;), men føler mig virkelig bar i sådan en - ja, altså man GÅR jo faktisk med rumpen bar i nederdel, ikke ;)

    SvarSlet
  4. Ha- så må du på med mormortrusserne. Hi hi hi

    SvarSlet