Sider

søndag den 11. juli 2010

Boys month

Kopierer Malenes gode ide, jeg har jo ikke rigtig fået syet noget denne måned, og vil gerne have billederne af de gamle ting til at ligge her på bloggen :)

Først Bjørn i pingvinbluse og  bukser med brandbil på! Dernæst Byggemandbob-fleecen, der er højt elske, en af utallige elefanthuer - det er et supernemt begynderprojekt! Og bukser og jakker har jeg lavet i massevis- samt voksiposen. Det er en billig voksi fra Silvan, hvor jeg har syet nyt betræk, den var jeg godt nok glad for, og har ikke nænnet at sælge den :)



4 kommentarer:

  1. Wauw, Liv - fine sager! Det der stof med sejlskibene på, hvor har du det fra? kh Ida K

    SvarSlet
  2. Ih Tak :) Det er fra min mors uendelig-rummende kælder! Jeg fik to sorte sække med hjem, med de fineste stoffer - noget af det købte hun da hun var på barsel med min bror, så jeg tror ikke at det er til at finde nu ;) Den gule sommerhat med veteranbilerne er i øvrigt også af stof fra mor-sækken (hmm, det lyder på en eller anden måde forkert :heehee: )

    SvarSlet
  3. Synes altså også dine sommerhatte er helt fantastiske og alletiders indslag i forhold til "ting til drenge"!

    SvarSlet
  4. Tak - og dine er nu også fede! Jeg håber at du er fuld af energi efter ferien, jeg glæder mig til at lægge arbejdet bag mig i en periode :)

    SvarSlet