Sider

onsdag den 23. juni 2010


Jeg er gået i gang med et meget, meget atypisk projekt: jeg strikker! En sweater til mig selv! Det kommer sig af at en af mine kollegaer altid går i de fineste, hjemmestrikkede ting, så jeg er blevet inspireret til selv at kaste mig ud i det. Min strikke historik er som følger: Sidste efterår strikkede jeg med meget besvær en fantastisk sweater til mig selv! Da den var færdig var den for lille....... Jeg tog mig gevaldigt sammen, strikkede en til nummeret større, og svor at jeg aldrig nogensinde skulle strikke igen!

Men nu kaster jeg mig altså ud i det igen, og er faktisk allerede lidt bekymret over om den mon bliver for lille - hmmmm. Jeg er bare mere en sytype. Det går lynhurtigt, og hvis det ikke passer kan man lige rette det til..

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med farverne, og det ser ud til du er en haj til at strikke striber:)
    Da jeg forsøgte mig med striber gik det knap så godt....
    Men måske den ser lidt lille ud? Men det er svært at se på billede synes jeg, og du fylder jo heller ikke så meget smukke:-)
    Knus M

    SvarSlet
  2. Jamen jeg gider KUN strikkestriber, for så er det så tydeligt at der fremdrift - jeg håber dæleme at jeg kan passe den, ellers er det sluuuut med flere strikkeprojekter herfra!

    SvarSlet