Sider

tirsdag den 1. juni 2010


I dag har jeg arbejdet hjemme, hvilket betyder dejlig, rolig morgen - aah! For første gang cyklede Bjørn selv hele vejen ned i børnehave, moderen havde en klump i halsen over den store dreng (og et totalt emsigt-aggressivt blik på alle biler i nærheden). I morges var tanken at jeg skulle gå ved siden af ham, det plejer at fungere fint, men han har godt nok fået fart på den cykel, så det endte nærmest med intervaltræning for mig, pyha.

Da jeg havde hentet ham lavede vi drikke-is (smoothies), planen var at fryse noget af det til ispinde, men da vi kom så langt var der ikke plads i fryseren adus Så vi rå-åd smoothies i stedet for, Bjørn&hajen kom i bad - og nu sover han sødt.

3 kommentarer:

  1. Uha, han er nuser som han sidder der med sin farlige haj!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Ooook, øver mig stadig i det her bloggin, og kan ikke lige finde ud af at rette i kommentarer ;)

    Men Malene, jeg er også svært stolt af ham, han er vel også en slags GDS projekt, hehe! Og hajen er altid med i bad, og er desuden jævnt irriterende at dele lejlighed med - den bider mig i tæerne, ligger på lur i Bjørns seng - men kommer heldigvis også med mandler til mig engang i mellem. Bjørn elsker den - tusind tak for den :)

    SvarSlet