Sider

mandag den 31. maj 2010


I skal da lige have et billede af nøglesnoren også, et lynhurtigt miniprojekt, som gør mig glad hver gang jeg har fat i mine nøgler - hurra! Og så studser jeg for mig selv over at jeg skriver "I". For strengt taget skriver jeg vist kun for mig selv, her i mit lillebitte hjørne af cyberspace. Lidt som når menneskeheden sender plader med tegninger af mænd og kvinder ud i universet, ik' ihikhik

Lige en boganbefaling: Læs Nattog til Lissabon hvis du endnu ikke har gjort det - det er dælemdytme en god bog! Bigtime! Virkelig! Læs omtale af bogen her


Og hvis der er nogen der ved hvordan man laver aktive links hører jeg gerne fra jer, der er vist et kommentar felt.

7 kommentarer:

  1. Skriv du bare I Liv- for jeg er her:)

    SvarSlet
  2. Haha Mette, cool! Så føler jeg mig ikke lige så sær ;)

    SvarSlet
  3. Du er ikke sær, ikke mere end mig:-)
    Torsdag passer os bedst.
    Knus

    SvarSlet
  4. Hey, og jeg har da meldt mig som fast læser!
    :-) Malene

    SvarSlet
  5. @Mette: super, ses torsdag - vi er hjemme kl 17 :)
    @Malene: Jah, så det godt, føler mig meget blog-smart med fast læser og det hele!

    SvarSlet
  6. Hej Liv,

    For at lave et aktivt link skal du markere et stykke tkest/ et ord og trykke på det lille link-ikon over indlægsboksen. Det er magen til ikonet på SB ;-) Så kommer der en lille boks, hvor du kan skrive URL'en.

    Kh
    Mette Marie (Pantermor)

    SvarSlet
  7. TAK! Så virker det med links :)

    SvarSlet